klachten

1/1
Voor belangen van ouder en kind

Alle medewerkers van Kindercentrum Baloo doen hun uiterste best om de opvang van uw kind zo goed mogelijk te verzorgen, maar het kan voorkomen dat u eens wat minder tevreden bent. U kunt dan de groepsleiding benaderen om uw probleem te bespreken.

Gaat het om de administratieve afhandeling van de opvang dan kunt u contact opnemen met een medewerker van de administratie van Kindercentrum Baloo.

Wij zullen er alles aan doen om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

 

Mocht uw klacht hierna niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kunt u terecht bij de leidinggevende van Kindercentrum Baloo via info@baloo.nl of  telefoonnummer 0594-697647.

 

Indien uw klacht binnen 4 weken niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u terecht bij de Geschillencommissie kinderopvang.  De Geschillencommissie is een landelijk werkende organisatie met een centraal informatie- en meldpunt.
Zij zijn ma-vrij tussen 9.00 -17.00 uur telefonisch bereikbaar op  070-3105310 en via de website www.degeschillencommissie.nl

De geschillencommissie is een onafhankelijk instelling, die vragen en klachten aanhoort, advies geeft en duidelijk maakt welke stappen genomen kunnen worden.

 

Heeft u een vraag, opmerking of wilt u vrijblijvend kennismaken?

Neem dan gerust contact met ons op

E-mail: info@baloo.nl

Algemeen

Over ons

Werken bij

Oudercommissie

Klachten

Reviews

Kindercentrum Baloo

Langestraat 65

9363 BT Marum

Netherlands

KvK: 56717733

LRK Kinderdagopvang:

105498038

LRK Buitenschoolse opvang:

208521859

Tel. 0594 - 644704

B.g.g. tel. 0594 - 697647

Openingstijden:

Ma - Vrij 07:00 - 18:00

Kindercentrum Jut & Jul​

Wendtsteinweg 15

9363 AK Marum

Netherlands

KvK: 56717733

LRK Kinderdagopvang:

215649333

LRK Buitenschoolse opvang:

105422939

Tel. 0594 - 697647

Openingstijden:

Ma - Vrij 07:00 - 18:00